måndag 26 september 2011

Stuga

Bild från
http://www.sfv.se/cms/vara_fastigheter/Skogar_och_marker.html

Jag vill ha en stuga. Eller ett torp. Eller en trädkoja. Dit man kan dra, ensam, (ok, katterna får hänga med...och kanske någon bra människa som håller käften om jag behöver det ;D ) och bara vara. Just stugan på bilden vore kanske inte det ultimata.  Väggarna får gärna vara lite mer stabila :)

Rinnande vatten och dass behövs inte. Jag är inte kräsen :) Men det får gärna finnas någon form av vedspis så att det blir varmt. Jag är en frysis. Och sen så vore det kul och få hugga ved. Har inte gjort det någongång så jag vet inte om det är kul...iofs. Annars finns det väl ved och köpa på närmaste mack? HAHA :)

Idag vart det mer dravvel än vanligt, vad pysslar ni med? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar