onsdag 5 oktober 2011

Fröken Gottegris

Eller gottekatt kanske man ska säga ;)

Det vart inge prov idag. Jag har haft så jävla ont i huvvet hela dagen, värst i morse, så jag gör det på fredag istället. Tur att det inte bara är jag som inte gjorde det idag...Madde, som jag sitter brevid ska oxå göra det då. Och några till... :) Idag var det 3? som gjorde provet, och 2 av dom hade 100% rätt på "testprovet" och på det riktiga provet så gick det inte alls lika bra. 77 % och hmm var det 89 % rätt. Provet va mycket svårare än vad dom hade trott. Men bara man ligger över 75 % så blir man ju godkänd. Och det är ju huvudsaken :) Men hua. Jag lär sitta och läsa massa i morgon känner jag :)

Eftersom jag har skallebank vart det varken hårfärgning eller kalas idag :/ Trist. Hade sett fram emot o träffa "Kulinge". Men i helgen kanske? :) Hårfärgningen blir ev av i morgon :)
TJOH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar