tisdag 4 oktober 2011

Någon som...

..känner igen huset i slutet på gatan? Längst bort lixom :) Tryck på bilden så blir den större.. :) För visst är det DET huset jag tänker på? Satt o glodde runt på google maps..eller earth kanske det va...o hamnade här iallafall.. :)

Hua, va seg jag är. Ska nog ta o borsta tänderna och krypa ner i sängen och glo lite tv innan zzzz. Kl 7 ringer klockan. Skoldags igen :) Och ev provdags. Vi får se hur det känns när jag väl kommer dit. Och efter skolan blir det äntligen hårfärgning...:) Har lixom inte orkat fixa men nu får jag hjälp :) Hurra :) Men innan d så ska jag försöka hitta någon present till Bella som fyller 18 i morgon. (Men frågan är ju vad? Jag är nästan pank! Fattar inte? Har lixom inte köpt "massa" onödigt heller. Nåja det löser sig.) Kattpappan hämtar mig på eftermiddagen nångång och så drar vi på kalas i Kulinge. Ska bli jätteskojs o träffa alla :)
Nu ropar sängen på mig...så...nattinatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar