måndag 31 oktober 2011

Måndag

Färger är fint! 

Jahopp, vad hände i helgen? Inte mycket. Va hemma o ugglade. Det börjar bli en vana. Jag klagar inte alls. Det har varit riktigt najs :)
Igår åkte jag dock iväg till Kulinge o umgicks med familjnr2. Vi fikade, kollade lite fotboll, käka mat och bara hade det allmänt bra :) Sen åkte jag och kattpappan hit och glodde film. Katterna tyckte att det va mys att deras papi va här :)

Idag var det kurs, och det gick väl okej. Jag har fortfarande inte gjort Windows 7 provet (svårt, eller jag gör ju massa slarvfel på "testprovet" måste "skärpa mig".. men jag gör det snart....kanske på onsdag.. hehe :) I morgon kl 10 ska jag på AF möte? :O Jag har aldrig träffat min handläggare där, (jag skrev in mig där för tre år sen) spännande ska det bli. ;O Och efter det tänkte jag gå upp till jobbcenter och försöka plugga lite...även fast vi är lediga..Men jag vill ju bli klar nångång :) 

Ska ta o fortsätta med disken nu..o gosa med kissekorvarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar