tisdag 15 november 2011

Oj oj oj

En vecka sen jag skrev sist. DOH!

Jaha, vad har hänt sen sist? Jag gjorde det tredje provet i torsdags, och klarade det! Men det var på "håret", man måste ha minst 75% rätt för att bli godkänd..å vad hade jag? Jo 75% precis. HAHA :D Tjo! Annars har det inte hänt så mycket. Sitter mest hemma o ugglar o myser med kissekattarna.

Idag så är jag ledig från kursen, har diskat lite o så där. Ska väl bygga nån form av mat snart...o sen blir det väl soffhäng, som vanligt. Jag klagar inte. Jag trivs bra i soffan. :) Gos med katterna, korsord, bokläsning eller tvgluttande är faktiskt inte helt fel. Man orkar ju inte vara social heeeeela tiden. NEJ! :) Men jag trivs med folket på kursen iaf :)

Jag drömde en jättefin dröm inatt, synd att det bara var en dröm...;/

Just ja, om ni går in på magazin24.se och tittar på farsdaghälsningar så hittar ni min o brorsans hälsning till papi... :D

Hoppas att ni mår fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar