lördag 19 november 2011

Vunnit pengar?

Jo enligt min mejl så har jag det. Fick ett mejl från nåt ställe där rubriken löd "Your email won 985,959,00 euro. Shit lixom! Är det nån som tror på sånt? Tyvärr så är det ju så. Men tänk OM det hade varit sant...galet mycket pengar. Jag vill gärna vinna "massa" pengar, men inte SÅÅÅÅ mycket. Faktiskt.
Nåja.

Idag fick jag besök av brorsan. Jättenajsigt var det. Vi slöade och käkade och kollade hästarna. Han åkte hemåt precis, han börjar jobba kl 6 i morgon...

Dia Psalma lirar här i Köping idag...ja nu ikväll kanske man ska säga. Det är deras näst sista spelning ever...(så har dom iofs sagt förrut...men ja..) Men jag har varken råd eller ork att dra dit. Och sen så har jag ju sett dom förrut :) Det blir fotbollsmatch istället. Hejja Milan! :)

Har ni wordfued kan ni ju adda mig om ni vill, huggla ...

Hoppas att ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar