lördag 5 november 2011

Uggelhuggel

Hehe :) fick bilden av en kompis igår, fick mig ett gott skratt :) tack.

Jag och katterna sitter och halvtglor på "Så mycket bättre" och käkar lite chips just nu. Mysigt. Eller nu ljuger jag ju...katterna sover...:)

Tyvärr så kom jag inte iväg till någon grav idag. Svårt utan bil och körkort. Och det är drygt och ta tåget till Vässan...faktiskt! (lat som jag är) Men jag har tänt en massa ljus här hemma och tänkt lite extra på dom som inte är kvar här längre...
Jag skulle ju kunna gå till minneslunden på kyrkogården här i Köping. MEEEEN jag vågar faktiskt inte gå dit själv nu. Det är mörkt som fifan och sen finns det ju en massa knasfolk överallt. Jag kanske går dit i morgon istället. Måste ta mig iväg till Big Inn i morgon och köpa hem lite mat och kattsand o så.. Men drygt o gå. Hoppas att kattpappan har tid o ork o köra :)

Oj nu kom Sessan o la sig i min famn...lite svårt o skriva.. hmm .. så .. hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar